Regulamin sklepu internetowego

§1. Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa warunki umów zawieranych za pośrednictwem sklepu, a także warunki usług cyfrowych świadczonych za pośrednictwem strony internetowej.
  2. Każdy Klient i Użytkownik są zobowiązani zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.

§2. Definicje

Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Sprzedawca – Gartech Grzegorz Frosztęga, 1 Maja 9A, 32-440 Sułkowice, NIP: 5521729551
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zapisu na Newsletter lub korzysta z Usług cyfrowych, a tym samym zawierająca ze Sprzedawcą Umowę.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej lub korzystająca z nieodpłatnej usługi cyfrowej oferowanej przez Sprzedawcę w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
  6. Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: garetch.pl
  7. Sklep – funkcjonalność Strony internetowej, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, dostępna pod adresem: gartech.pl/sklep
  8. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na przechowywanie i dostęp do danych w postaci cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych, w tym usługa hostingu polegająca na przechowywaniu treści przekazanych przez Użytkownika oraz na jego żądanie.
  9. Towar – dostępny w asortymencie Sklepu produkt fizyczny będący przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  10. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Konsumenta w celu dokonania zakupu w Sklepie, uzyskania dostępu do uzyskania dostępu do bezpłatnej usługi cyfrowej lub Newslettera.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu, a także dający możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
  12. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
  13. Konto – konto w Sklepie, które Klient może, ale nie musi zakładać i są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  14. Treści niedozwolone – treści, które naruszają przepisy obowiązującego prawa, dobre obyczaje lub w inny sposób są niezgodne z postanowieniami Regulaminu.
    Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  15. Operator płatności – System płatności Przelewy24 zarządzany przez PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068
  16. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Sklep lub Formularz na Stronie internetowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  17. Regulamin – niniejszy regulamin.

§3. Sposób kontaktu ze Sprzedawcą i Punkt kontaktowy

  1. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
    a) za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: sklep@gartech.pl
    b) pisemnie na adres: 1 Maja 9A, 32-440 Sułkowice
    c) a także telefonicznie pod numerem: +48 510 007 478  w godz. 8-17  w dni robocze.
  2. Sprzedawca, zgodnie z Rozporządzeniem 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) wyznaczył punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, a także do kontaktu z Użytkownikami Usług cyfrowych oferowanych przez Sprzedawcę oraz osób trzecich na potrzeby stosowania ww. rozporządzenia.
  3. Punkt kontaktowy dostępny jest:
    a) pod adresem email: sklep@gartech.pl
    b) pod numerem telefonu: +48 510 007 478  w godzinach: 8-17
    c) jako formularz kontaktowy pod adresem: gartech.pl/kontakt
  4. Obsługa punktu kontaktowego odbywa się w języku polskim.
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 90 1160 2202 0000 0004 9772 1801

§4. Środowisko cyfrowe Klienta

  1. Do korzystania ze Strony internetowej oraz Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz składania Zamówień i korzystania z Usług cyfrowych niezbędne są:
    a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet, systemem operacyjnym i przeglądarką internetową, umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
    b) przeglądarka plików pdf, word lub excel,
    c) aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej i Sklepu oraz korzystanie z funkcjonalności Strony internetowej oraz Usług cyfrowych, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  3. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, w tym Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
  4. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej i Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Klienta.

§5. Newsletter

  1. Sprzedawca za pomocą Strony internetowej nie umożliwia zapisu na Newsletter. Newsletter na chwilę obecną nie jest prowadzony.

§6. Usługi cyfrowe oraz zasady moderowania Treści użytkowników

  1. Sprzedawca umożliwia korzystanie z następujących usług cyfrowych:
    a) dostęp i przeglądanie nieodpłatnych treści oraz asortymentu na Stronie internetowej i Sklepie oraz korzystanie z dostępnej wyszukiwarki treści,
    b) umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie bez rejestracji,
    c) utworzenie i prowadzenie Konta w Sklepie,
  2. Umowy o świadczenie Usług cyfrowych są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie można rozwiązać, usuwając Konto po zalogowaniu się do Konta lub przesyłając żądanie Sprzedawcy na adres email podany w §3. Z pozostałych usług można zrezygnować, zaprzestając ich korzystania.

§7. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
  2. W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji lub oznaczyć odpowiedni checkbox w Formularzu zamówienia.
  3. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto, korzystając z funkcjonalności Konta lub poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w §3. Usunięcie konta oznacza brak dostępu do danych zgormadzonych na Koncie.

§8. Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  3. Składanie Zamówień w Sklepie możliwe jest:
    a) po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w §7 Regulaminu
    b) lub bez zakładania Konta, przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  4. W celu złożenia Zamówienia bez rejestracji należy:
    a) Wybrać Towar lub Towary będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    b) przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    c) wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Towaru oraz wybrać sposób dostawy,
    d) wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    e) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    f) dokonać płatności w określonym terminie, w wybrany wcześniej sposób.
  5. W celu złożenia Zamówienia z rejestracją (założeniem Konta), należy:
    a) Wybrać Towar lub Towary będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    b) przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    c) przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Towaru,
    d) wybrać sposób dostawy oraz zaznaczyć pole „Stworzyć konto?”,
    e) przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu,
    f) wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    g) dokonać płatności, w wybrany wcześniej sposób.
  6. W celu złożenia Zamówienia należy:
    a) Wybrać Towar lub Towary będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    b) przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    c) przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Towaru, wybrać sposób dostawy,
    d) przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu,
    e) wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    f) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności oraz zaakceptować Regulamin, i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    g) dokonać płatności, w wybrany wcześniej sposób.
  7. Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie Operatora płatności.
  8. Po dokonaniu płatności on-line, Klient zostanie z powrotem przekierowany na Stronę internetową.
  9. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta złożenia Zamówienia za pomocą przycisku „Kupuję i płacę” między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa.
  10. Klient otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy a także kopię treści niniejszego Regulaminu.

§9. Ceny oraz oferowane metody dostawy i płatności

  1. Ceny Towarów są określone w ich opisach dostępnych na Stronie internetowej i w Sklepie.
  2. Wszystkie ceny na Stronie internetowej i Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
  3. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  4. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w §8 Regulaminu.
  5. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Towar oraz koszt jego dostawy, o którym Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli przystąpienia do Umowy Sprzedaży.
  6. Dostawę Produktu fizycznego Sprzedawca realizuje nie później niż w ciągu 14 dni roboczych, chyba że w opisie produktu Sprzedawca wskazał inny termin. W przypadku przedsprzedaży Produkt fizyczny zostanie dostarczony w terminie wskazanym w opisie produktu udostępnionym na Stornie internetowej.
  7. Klient zamawiający Towary może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Towaru:
    a) przesyłka kurierska,
    b) paczkomaty InPost.
    c) odbiór osobisty
  8. Klient za swoje Zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z następujących metod płatności:
    a) płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    b) karta debetowa,
    c) karta kredytowa,
    d) przelewy elektroniczne,
    e) płatności mobilne, w tym blik,
  9. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności znajdują się w Formularzu zamówienia.
  10. Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.

§10. Reklamacja

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta Towar i Usługi cyfrowe zgodne z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
  2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta stwierdzi niezgodność z Umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
  3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na adres podany w §3 Regulaminu.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.
  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
  7. W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).

§11. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, może odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Towarów termin jest liczony od dnia przekazania Towaru Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez niego osobie, innej niż przewoźnik, którego wybrał do dostarczenia Towaru.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi ani Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do:
    a) umów o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
    b) umów, których przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wg specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy korzystającego z ochrony konsumenckiej lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
  5. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać w tym celu z wzoru umieszczonego w załączniku pod niniejszym Regulaminem. Nie jest to jednak obowiązkowe.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego Produktu fizycznego lub potwierdzenia jego odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
  9. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu, w tym koszt opakowania i nadania.
  10. Konsument i Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi cyfrowej Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zobowiązani zaprzestać korzystania z treści lub Usługi cyfrowej oraz udostępniania ich osobom trzecim.
  12. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się pod tym linkiem

§12. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na rozwiązywania ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie zdecydowały się na nie, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl

§13. Prawa autorskie

  1. Treści cyfrowe dostępne na Stronie internetowej, a w szczególności materiały wchodzące w skład Usług cyfrowych oraz Newslettera i stanowiące opisy Towarów i oferty Sprzedawcy, są utworami i są objęte ochroną prawa autorskiego, a prawa te przysługują Sprzedawcy lub osobom z nim współpracującym, a które udzieliły Sprzedawcy odpowiednich licencji.
  2. Klient może korzystać z ww. treści na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby, w tym także prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że nabywca nie jest uprawniony do udostępniania tych treści ani ich poszczególnych elementów osobom trzecim jako własnego produktu lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).
  3. Klient zainteresowany szerszym wykorzystaniem ww. treści powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje.
  4. Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną i karną.

§14. Dane osobowe i pliki Cookies

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem gartech.pl/polityka-prywatnosci

§15. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym takich jak: zmiany przepisów prawa, orzeczenia organu państwowego, zmiany warunków świadczenia usług, w tym zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Sprzedawca informuje o planowanych zmianach Regulaminu poprzez ich publikację na swojej Stronie internetowej, a w przypadku Użytkowników, z którymi wiążą go Umowy, także drogą elektroniczną na adres email Użytkownika, o ile Użytkownik podał go Sprzedawcy.
  4. Zmiany obowiązują od dnia publikacji Regulaminu na Stronie, z wyjątkiem Klientów i Użytkowników, z którymi Sprzedawca zawarł Umowę przez wprowadzeniem zmian i nie została ona wykonana w całości do czasu wprowadzenia zmian. W przypadku takich Umów zmiany obowiązują nie wcześniej niż 14 dni od dnia poinformowania o nich Użytkownika i Klienta w sposób określony w ust. 3. Zmiany nie mają wpływu na prawa przez nich nabyte.
  5. W przypadku zmian, które w sposób istotny zmieniają warunki zawartej Umowy, Klient i Użytkownik mają prawo wypowiedzieć Umowę w terminie 14 dni od dnia poinformowania ich o zmianach. Jeżeli Użytkownik lub Klient nie wypowie Umowy w tym terminie, to zmiany w Regulaminie zaczną obowiązywać Użytkownika i Klienta od następnego dnia po upływie terminu do wypowiedzenia Umowy.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy Prawa konsumenta, Kodeksu cywilnego, Prawa przedsiębiorców, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  7. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 21.10.2024 r.
  8. Poprzednie wersje Regulaminu dostępne są po kliknięciu w linki poniżej:
    a) Pierwsza wersja regulaminu od dnia 21.10.2024
      0
        0
        Koszyk
        Your cart is emptyWróć do sklepu
        Scroll to Top